Opinia użytkownika: Klient_rNeT
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pomimo sympatycznych kasjerek, które są bez wątpienia uprzejme moja ocena jest negatywna ponieważ dostałem po kieszeni. Kupując cały koszyka zakupów trudno jest zweryfikować paragon przy kasie. Pani zamiast 12 piw nabila 18 za które zapłaciłem. Oczywiście nie będę tego prostował, bo w naszym kraju to skomplikowane. Nie uważam celowego działania kasjerki, ale podcast kasowania towaru musiała dwa razy opuścić kasę i podejść na kasę samoobsługową. Świadczy, to o braku pracowników? Nie wiem. Od jakiegoś czasu sporadycznie robię zakupy w Biedronce ponieważ nie wiem czy zajmuje się dział marketingu. Jako klient chciałbym być obsłużony jak najszybciej. Jednak Biedronka stosuje jakieś dziwne metody , aby pozostać z nimi jak najdłużeja, niezależnie od miasta jest tylko jedna kasa otwarta i km kolejki. Szczerze mówiąc należałoby zmienić myślenie na górze, albo cały zarząd, bo pracownik musi wykonać zadanie i jest na końcu łańcucha dostaw i sprzedaży.