Opinia użytkownika: Klient_lFtd
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Nie polecam tej firmy! W ramach odstąpienia od umowy kupna chciałam zwrócić produkt ponad gabarytowy za pomocą kuriera inpost. Wygenerowałam etykietę, nakleiłam na paczkę i otrzymałam informację, że kurier będzie tego samego dnia do godziny 16:00 więc czekałam cały dzień w domu i nikt nie przyjechał. Następnego dnia o 12:00 zadzownił kurier że jest pod drzwiami i mam znieść paczkę do 5 minut bo on musi jechać dalej. Nie było mnie w domu więc tego nie zrobiłam. Zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam informację, że w takiej sytuacji dadzą nowe zlecenie na sobotę do godziny 16:00. Czekałam całą sobote, otrzymałam numer do kuriera i zadzwoniłam czemu nie odebrał mojej paczki. A kurier na to że ma wolne i ma na to wywalone. Po raz czwarty zadzwoniłam z pretensjami i przełożyli odbiór na poniedziałek. Powiedziałam że w poniedziałek będę dopiero o 16:00 w domu. Dyspozytor odpowiedział że nie ma problemu, proszę tylko wysłać SMS do kuriera żeby przyjechał po tej godzinie. Tak też zrobiłam.. I oczywiście nie przyjechał! Dzwonię do kuriera a on mi mówi że pracuje tylko do 16:00 a moje zlecenie zostało anulowane i mam dzwonić do dyspozytora. Dyspozytor powiedział mi że w takiej sytuacji nikt nie odbierze mojej paczki skoro nie mogę się dostosować do pracy kuriera i ewentualnie mogę starać się o zwrot kosztów za przesyłkę w zgłoszeniu reklamacyjnym. Wkurzyłam się i powiedziałam, że jeżeli za 4 dni odbiorca nie dostanie paczki nie otrzymam zwrotu pieniędzy za towar w kwocie 300zł i Inpost poniesie koszty moich strat. Dyspozytor odpowiedział, że w takim razie trzeba było sobie paczkomatem wysłać te paczkę. Odpowiedziałam że gdyby zmieściłaby się do paczkomatu to bym wysłała, ale jest ponad gabarytowa i dlatego zamówiłam kuriera. Firma to porażka. Nikt nic nie wie. Kurier zwala winę na dyspozytora a dyspozytor na kuriera.