Opinia użytkownika: Klient_JchG
Dotycząca firmy: Maxi ZOO
Treść opinii: Na własnym przykładzie przekonałem się, że Maxi Zoo Polska nie dotrzymuje terminów dostaw, łamie swój własny regulamin, pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, a firma ma w poważaniu prawa i interesy klientów. W dodatku sklep jest prowadzony przez niemiecką firmę zarejestrowaną w Niemczech, co ogranicza praktyczne możliwości dochodzenia roszczeń. W moim przypadku zaproponowano mi zadośćuczynienie w postaci bonu rabatowego na 40 zł. Niby fajnie, mogłoby się wydawać, ale TAK NIE JEST. Po pierwsze, aby zrealizować bon musiałbym dokonać zakupu za min. 69 zł, czyli wydać u nich jeszcze więcej tylko po to, by uzyskać rekompensatę, czyli coś, co po prostu mi się należy. Po drugie, nie mam ochoty zawierać żadnych dalszych transakcji z tym niesolidnym sklepem i narażać się na kolejne problemy i nieprzyjemności. Dlatego odmówiłem przyjęcia bonu i zażądałem innej formy rekompensaty. Ostatecznie moje żądanie zostało zignorowane.