Opinia użytkownika: Klient_OwmD
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu 18.12.2020 r. przy stoisku z mięsem zapytałem pracownicę rozkładającą akurat tam towar, o podudzie z kurczaka, które zgodnie z reklamą miały być tego dnia w promocji. Pracownica wskazała mi na ten towar. Zabrałem jedno opakowanie. Przy kasie nie ukazała się cena promocyjna. Kasjerka nie wiedziała, dlaczego nie wybiła cena promocyjna. Nie kupiłem więc tego opakowania. Po skasowaniu sprawdziłem paragon i okazało się, że towar ten został skasowany. Wróciłem i poprosiłem o zwrot. Kasjerka poleciła mi udać się z kolei do innej kasy celem anulowania zakupu. Już niepotrzebne następne zamieszanie. Wtedy kasjerka odpowiedziała, że dotyczy to tylko opakowania XXL. Nikt wcześniej tego mi nie powiedział. Poszedłem więc jeszcze raz do stoiska z tym mięsem. Wtedy ta sama pracownica przy tym stoisku odpowiedziała, że "jak nie ma, to w takim razie jeszcze nie dowieźli". Wg mnie, wynika z tego, że pracownicy nawet niekiedy nie wiedzą jakie są promocje tego dnia. Przez to robi się niepotrzebne zamieszanie.