Opinia użytkownika: Klient_nIJT
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Po zajechaniu na stację i zatankowaniu paliwa udałem się aby uregulować należność. Podczas wizyty stwierdziłem nieprawidłowości. Pracownik stacji nie wydał paragonu sam z siebie lecz dopiero na życzenie klienta. Pracownicy nie używali ani przyłbic ani maseczek ochronnych. W toalecie stwierdziłem brak papieru toaletowego oraz brak ręczników papierowych do wytarcia rąk. W toalecie widnieje informacja o wyłączeniu suszarki z powodu pandemii. Poza tym na stacji było czysto , nie było braków towaru na półkach. Bez większych zastrzeżeń stacja na zewnątrz, czyste dystrybutory oraz pistolety do tankowania paliwa. Na stacji dostępne były też środki do dezynfekcji rąk oraz jednorazowe rękawiczki foliowe. Generalnie mimo nieprawidłowości stację można polecić choćby z powodu atrakcyjnej ceny paliwa oraz innych wymienionych pozytywnych aspektów.