Opinia użytkownika: Klient_GjEB
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Nie polecam zakupów w sklepie internetowym NEONET. Kupiłam pralko-suszarkę, od razu za nią zapłaciłam. Dodatkowo kupiłam usługę wniesienia, montażu i przygotowania do pracy. Dostałam potwierdzenie zaksiegowania wpłaty 7.12, a dostarczenie produktu miało być 10.12 8-20. Z ciekawości czy mają dostęp do informacji przybliżonej godziny dostawy zadzwoniłam na infolinie 9.12. Dowiedziałam się, że kupiłam produkt, którego sklep nie posiada i nie są go w stanie sprowadzić. Gdybym nie zadzwoniłam 10.12 czekałabym cały dzień na pralko-suszarkę, Pani powiedziała, że była próba kontaktu ze mną, na pewno podałam zły e-mail, okazał się poprawny bo opiekun produktu bezproblemowo wysłał wiadomość kilka godzin później. Nikt nie raczył skorzystać z podanego w zamówieniu numeru telefonu. Późniejsza konwersacja z opiekunem była kpiną, proponowano mi urządzenie model starsze z zupełnie innymi parametrami, następnie dwa innej produkcji, gdzie wymiary były zbyt duże. W jednej z wiadomości opiekun jawnie przyznał, że na stanie mają tylko jedną pralko-suszarkę z podobnymi parametrami. Wstyd dla tak dużego sklepu. Przez całą przygodę tylko jeden Pan z infolinii wyraził jakieś współczucie i przeprosił za błąd sklepu. Gdybym wam zaufała kompletnie oddałabym starą pralkę do utylizacji i została bez nowego urządzenia. Ta sytuacja to jakiś dramat, czy wy ludzie wstydu nie macie sprzedając produkty, których nie macie. Urządzenie, które kupiłam kilka dni po sytuacji dalej było dostępne do zakupu 24h.