Opinia użytkownika: Klient_BLf9
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Chciałam zrobić badania laboratoryjne dziecku w Warszawie. Mając do wyboru 18 placówek medycznych Enel Medu w tym mieście, najbliższy możliwy termin wykonania takiego badania na dzień dzisiejszy to 02.03.2021 r. ! Z niedowierzaniem przecierałam oczy!!! Czy to nie jest porażka !!! Dziecko na wizytę u lekarza specjalisty również w Enel Med 28.12.2020 r. zresztą na którą czekaliśmy 4 miesiące i która już raz w ostatniej chwili była przekładana, a jaj 1,5 tyg. przed wizytą nie mogę zrobić badania. A najlepsze z tego wszystkiego jest to, że nie można porozmawiać z nikim w tej firmie poza zwykłym pracownikiem na infolinii. Kierownictwo czy dyrekcja jest "pilnie strzeżona" i w XI wieku nie można przekierować połączenia do wyższej instancji. A na koniec kolejny ciekawostka. Siedziba spółki w środku tygodnia jest zamknięta i po dwóch dniach dzwonienia przez przypadek odebrała połączenie pracownica, która powtórzyła mi to samo co pracownicy infolinii: nie może do nikogo przełączyć, nikogo nie ma , ona nic nie może, może Pani napisać reklamację na e-maila, odpowiemy do 30 dni , a w ogóle to nie powinna odbierać tego połączenia bo firma jest nieczynna. Kategorycznie odradzam tą firmę .Sama zrezygnuję z niej jak najszybciej, konkurencja z chęcią mnie przyjmie.