Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_fTaM

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Brak możliwości dodzwonienia się do biura obsługi klienta, do tego dobór pracowników na bardzo niskim poziomie, mimo iż otrzymałam kontakt telefoniczny do Pana, który dowoził moją paczkę, nie odbierał ode mnie telefonu. Napisałam wiadomość SMS z prośbą o przyjazd w godzinach popołudniowych, ponieważ z rana jestem w pracy. Po kilku godzinach kurier oddzwonił z informacją, że już tego dnia u mnie był, a jako że mnie nie zastał, tu cytuję: "mogę sobie za nim jeździć i go łapać, bo on nie zamierza do mnie więcej przyjeżdżać." Odparłam, że nie mam możliwości jeździć za nim po całym mieście i proszę o przyjazd następnego dnia. Kurier w sposób bezczelny odpowiedział, że przyjedzie o 12, kiedy i tak mnie tam nie będzie, bo tak mu pasuje, po czym rozłączył się, nie dając mi dojść do słowa. Dalsze próby kontaktu były nieskuteczne. Pomimo zmiany czasu dostawy poprzez stronę internetową, kurier ponownie pojawił się w terminie mi nie odpowiadającym. Skandaliczny brak poszanowania klienta. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)