Opinia użytkownika: Klient_Oab9
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Kupiłem ekspres za 2400 zł. Otrzymałem go 3 dni później niż sklep deklarował. Dodatkowo powinna była obowiązywać promocja "otrzymaj bon na 60 zł za każde wydane 500 zł". No niby wszystko super. Tyle tylko, że po dodaniu do koszyka do zamówienia było automatycznie dodane opakowanie 1 kg kawy za 1 zł (o wartości "niby" 79 zł). Kawa w obniżonej cenie nie wyglądała jak promocja sklepu Neonet tylko producenta ekspresu => miał o tym świadczyć również opis "do akcji z ekspresami". No i po miesiącu, już po kolejnym mejlu do sklepu, otrzymałem informację, że nie mogę otrzymać bonu na zakupy (nota bene o wartości 240 zł), ponieważ wybrałem kawę w promocyjnej cenie. No doskonała ściema... Myślę, że nie tylko ja dałem się na to nabrać. Do tego wszystkiego obsługa klienta jest po prostu beznadziejna. NIE POLECAM NIKOMU TEGO SKLEPU!