Opinia użytkownika: Klient_HSPa
Dotycząca firmy: X-KOM
Treść opinii: zamówienie smartfona- towaru, którego nie mają na stanie, wpłacone od razu pieniądze, podany termin wysyłki, który nie jest dotrzymany, a przy próbie kontaktu telefonicznego lub mailowego brak odpowiedzi; po czasie informacja, że towaru brak, podobno to nie pierwszy raz, słyszałem podobną historię już po fakcie niestety z konsolami, jeszcze w międzyczasie sms, że mój tablet jest już szykowany do wysyłki- przypominam, że zamówiłem SMARTFON !!! brak smartfona, brak tableta, znacznie opóźniona informacja zwrotna, czyli brak profesjonalizmu. Jedyne wytłumaczenie- gorący okres Mikołajkowo- Świąteczny. i prezent dla córki niezrealizowany. Zwrot pieniędzy otrzymałem ale zostałem postawiony w beznadziejnej sytuacji, ciekawe do kogo trafił mój telefon? przecież mają numery seryjne....