Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: INTERSPORT
Treść opinii: Pracownicy nie znają się na asortymencie, co w sklepach branżowych jest w mojej opinii niedopuszczalne. Jeżeli chce zakupić rower za kilka tysięcy, to chciałabym żeby pracownik pomógł mi dobrać odpowiedni model do moich potrzeb. Pan, który mnie obsługiwał na pytanie o rowery odpowiedział "tam są wszystkie, które mamy, razem z opisami technicznymi". Z dziwna podeszłam do odpowiedniej sekcji, mając nadzieję, że ktoś się mną zainteresuje. Moje nadzieje były bezpodstawne. Kiedy już udało mi się znaleźć pracownika, który zdecydował się poświęcić mi czas, jego skrzętnie ukrywany brak wiedzy, sprawił że zrezygnowałam z zakupu w tym sklepie. Pan, który był "z działu rowery" powiedział, że nie ma znaczenia geometria ramy roweru tylko liczba przerzutek, a wiadomo lepiej wziąć ten który ma ich więcej. To był moment, kiedy opuściłam Intersport.