Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Do tej pory byłam zawsze na 10 punktów zadowolona z obsługi czy to telefonicznej czy stacjonarnej w punktach sprzedaży sieci play. Jednakże w tym roku miałam niezbyt miła sytuację - zadzwonił do mnie jeden z pracowników placówki sieci play w Gdańsku przedstawiając mi ofertę i możliwe telefony - niestety telefony, które interesowały mnie i męża nie były na daną chwilę dostępne, więc doradca obiecał być z nami w kontakcie i na bieżąco informować o dostępności aparatów. Niestety tego kontaktu nie było przez 2 tygodnie, aż w międzyczasie zadzwonił inny doradca z tą samą propozycją i dostępnymi telefonami tej samej marki, tylko trochę droższymi modelami na co przystaliśmy. W tym przypadku zawiedliśmy się na obsłudze, bo gdyby obsłużono nas tak jak trzeba te 2 tygodnie wcześniej to oferta była korzystniejsza i telefony tańsze ze zniżką.