Opinia użytkownika: Klient_bZKw
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Zamówiłem odkurzacz, który miał do mnie dotrzeć przez kuriera. Najpierw poinformowano mnie, że towar dostarczony będzie z opóźnieniem, a kiedy już dotarł, kurier zamierzał zostawić przesyłkę na schodach i dać dyla. Przesyłka dotarła do mnie w poprzecieranym kartonie i wyciętymi 3 naklejkami informacyjnymi, co sugerowało, że odkurzacz był już sprzedany i kto wie ile razy. Opakowanie nie było fabrycznie zamknięte, a jedynie niedbale oklejone taśmą Media Expert. Widać było również, iż towar był przepakowywany. Mimo to, kurier protestował, gdy kazałem mu zabrać przesyłkę, ale w końcu uległ. Byłem od niego głośniejszy!! W reklamacji do Media Expert zaznaczyłem, że zależy mi na realizacji zamówienia, a nie zwrocie pieniędzy. Najpierw napisali, że badają sprawę, później, że zamówiono dla mnie kuriera, a na koniec, że pieniądze będą przelane na moje konto w ciągu dwóch dni (?). Tak też się stało. Żadnych wyjaśnień, żadnych przeprosin i żadnej chęci naprawienia błędu. Dziwi mnie też, że firmie nie zależy na kliencie o którego tak silnie walczy reklamami w każdej możliwej formie i miejscu. Uważajcie na jakość kupowanego towaru w Media Expert. Sądząc po innych wpisach, mój przypadek nie jest odosobniony.