Opinia użytkownika: Klient_px9o
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Od godziny 11.00 odswiezam stronę sklepu, poniewaz sklep podał informacje ze konsola Ps5 ma byc dostepna po godz. 13.00.Mozliwosc kupienia tego produktu pojawila się o godz. 13.21, po cyrkach z obciążeniem sieci, zakupilam produkt o 13.35 dostalam potwierdzenie ze udało mi sie kupić wymarzona konsole dla syna, o 13.40 dostalam email z potwierdzeniem mojego zamowienia i podziękowaniami ze wybralam ich sklep oraz informacja ze beda sie kontaktować w sprawie doreczenia konsoli. W Miedzyczasie sprawdzalam na stronie sklepu czy konsola jest dalej dostępna i do godziny 14.00 mozna bylo ja kupic. O Godzinie 14.35 dostalam emaila z anulacja, bez rzadnego slowa wyjasnienia z jakich przyczyn anulowali moje zamowienie. Po kontakcie telefonicznym doradca sam nie wiedzial jaki jest status zamowienia,dopiero po rozmowie z kierownikiem zostałam poinformowana, ze sklep miał za mało konsol i system sie zawiesił dlatego ta anulacja. Jednak nie robię zakupów przez internet poraz pierwszy, a tylko w tym sklepie sa takie problemy z zamówieniami. Nie rozumiem dlaczego zakup zostal potwierdzony w sklepie oraz emailem skoro tych konsol juz nie bylo lub byly dla wybranych. Jestem bardzo rozczarowana tym sklepem, to byl moj ostatni zakup u Was.