Opinia użytkownika: Klient_npbd
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Kupowałem wiele razy fizycznie w sklepie Media Markt. Próbowalem kupić zmywarkę z tzw. outlet. Mimo zapłaty nigdy jej nie otrzymałem. Jestem rozczarowany poziomem obsługi: a) na odpowiedź na maile z pytaniem o stan przedmiotu czeka się b) na dodzwonienie do infolinii czeka się 30 minut c) zamówiłem przedmiot z outlet - miałem problem z płatnością - strona się wieszała - po 3-krotnej interwencji na infolinii (stracona 70 minut) udała się płatność d) po dwóch dniach otrzymuje maila (żadnych przeprosin), że towar został zgubiony na magazynie i zamówienie zostało anulowane e) w sklepie ponownie pojawia się ta zmywarka - 200 PLN drożej f) piszę reklamacje, że chcę zakupić w starej cenie - firma ma mnie gdzieś, powołując się na regulamin Subiektywnie najgorszy sklep w polskim internecie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)