Opinia użytkownika: Klient_Dnyg
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: Mam nadzieję, że nigdy nie będę miał tej wątpliwej przyjemności współpracy z Państwa firmą kurierską! Pierwotnie przesyłka miała dotrzeć do mnie 4.12.2020 między 13.00 a 15.00. Nie było ani paczki ani kontaktu z kurierem ani możliwości połaczenia się z infolinią (20 minutowe oczekiwanie jako 9 w kolejce bez zmian zmęczyłoby każdego). Kolejna próba połączenia z infolinią w poniedziałek 7.12.2020 i otrzymuję informację, że jedna z paczek pojechała do Łodzi zamiast do Krakowa! Zostałem poinformowany, że do wtorku 8.12.2020 wszystko będzie już u mnie. wtorkowy wieczór i cały dzień bez jakiejkolwiek informacji z Państwa strony zdecydowałem się na ponowny kontakt z infolinią. Dowiedziałem się, że moja paczka nadal jest w Łodzi! W środę 9.12.2020 jakimś cudem przesyłka dotarła matomiast grubo po 13.00, a planowane dostarczenie było między 8.00 a 12.00. Koszmarne doświadczenie powoduje, że będę omijał Was szerokim łukiem ja jak i każda poinformowana przeze mnie o tym osoba!