Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Jestem negatywnie zaskoczony jakością doręczania przesyłek przez Pocztę Polską. Zazwyczaj korzystam z usług innych firm kurierskich, ale tym razem coś mnie podkusiło. Nie dostarczono mi w październiku dwóch przesyłek o wartości prawie 500 zł. Odwiedziłem 2 poczty, przeprowadziłem 3 rozmowy fizyczne, kilkanaście mailowych, 3 reklamacje i … otrzymałem tylko przeprosiny od Poczty. Dział reklamacji uwierzył swojemu listonoszowi, skoro odznaczył w systemie, to na bank przesyłki włożył do skrzynki. I tak zostałem lżejszy o 500 zł. Jeszcze będąc na poczcie, po przekazaniu informacji że przesyłka do mnie nie dotarła, pomimo odnotowania w systemie i że pójdę z tym do sądu, pracownica Poczty z uśmiechem na twarzy odradziła mi, argumentując, że to będzie moje słowo przeciwko słowu listonosza. Gratulacje dla całej Poczty Polskiej. Aby tak dalej, to na pewno więcej klientów od Was odejdzie.