Opinia użytkownika: Klient_Fg1c
Dotycząca firmy: Tous
Treść opinii: Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, przez 10 dni nic się nie działo więc próbowałem kontaktu telefonicznego. Można czekać godzinę i ... nic. Więc wysłałem maila. Odpowiedź przyszła, że muszę czekać bo pandemia więc są opóźnienia. Kolejny tydzień i nic. Znowu mail i ta sama odpowiedź, po trzech dniach znów wysyłam i to samo, chociaż koresponduję teoretycznie z tą samą osobą. Zero chęci pomocy. Podejście do klienta na zasadzie "odwal się człowieku i czekaj w nieskończoność". Salony pozamykane były w tym czasie a oni zamiast dbać o klienta żeby w przyszłości też kupował u nich mają to gdzieś. Po czterech tygodniach postanowiłem dzwonić do skutku. Kilka godzin wiszenia na telefonie i się udało. Przynajmniej trafiłem wreszcie na kogoś życzliwego i po tej interwencji doczekałem się swojego zamówienia - po MIESIĄCU oczekiwania. NIGDY WIĘCEJ. NAWET DO SALONU NIE ZAJRZĘ.