Opinia użytkownika: Klient_06Yg
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: Nie polecam zakupów w tym sklepie. To już kolejny raz jak mam duży problem z zamówieniem. Po raz pierwszy, czekałam na spodnie prawie miesiąc, po czym okazały się innym modelem, niż zamówiłam. Zwrot trwał kolejne 3 tygodnie. Ostatnio, na black friday zamówiłam kilka rzeczy. Paczka przyszła dziurawa, dosłownie wystawały z niej niczym niezabezpieczone (nawet siatką czy czymkolwiek) rzeczy, dziura była wielkości ok. 7/7cm. Delikatna bluzka przyszła zaciągnięta, z dziurą, napisałam to w formularzu na ich stronie (na którym jest limit znaków aktualnie na 201, jeszcze kilka dni temu było mniej). Poprosiłam o numer telefonu infolinii, którego jeszcze kilka dni temu nie było, pamiętam jak z poprzednim zamówieniem numer znalazłam dopiero w środku regulaminu. Numeru nie dostałam, natomiast odpisali, że reklamacja została przyjęta i zwrócą mi rzecz. Oczywiście rzeczy nie zwrócili, tylko pieniądze, chociaż zaznaczyłam, że oczekuję przysłania kolejnej bluzki, bo aktualnie jest 2 razy droższa, a nie moją winą jest, że przyszła uszkodzona. Sprawdziłam dostępność bluzki i jest ich jeszcze dużo. Na maile odpisują po kilku dniach. Z żadnym sklepem nie miałam tylu problemów i nie kosztował mnie tyle nerwów.