Opinia użytkownika: Klient_SwFI
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. Za każdym razem trafia się na inną osobę, i każda osoba pisze co innego. Jedna z konsultantek stwierdziła, że kurier jeszcze nie odebrał przesyłki, a inna, że 17.11 paczka została przekazana kurierowi, ale nie ma informacji od niego i że zgłasza tę sprawę. Nawet jeśli ją zgłosiła, to nie widać żadnych tego rezultatów. Po kilkukrotnym dzwonieniu na infolinię napisali jedynie, że przekazali sprawę do odpowiedniego działu. Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam.