Opinia użytkownika: Klient_RmLf
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Narzeczony jakoś przed 25 października zamówił dla mnie prezent urodzinowy. Po kilku dniach otrzymaliśmy informacje,że zamówienie zostało anulowane (dokładnie)25 października, teoretycznie w związku z brakiem zapłaty, która jednak wpłynęła na konto podane wcześniej w mailu przez douglasa. Na infolini poinformowano Nas że zwrot otrzymamy w ciągu 14 dni roboczych od daty anulacji (już pomijąc fakt ze konsultantka nie wyjaśniła faktu anulowania zamówienia na którym nam ZALEZALO). Jest 2 grudnia, a pieniędzy na koncie dalej nie ma. Minęło 27 dni ROBOCZYCH i dziś konsultantka na infolinii powiedziała mi,że zwrot został zlecony 27 listopada i w przeciągu 14 dni ROBOCZYCH wpłynie na konto. Przepraszam, ale to jest jakiś żart? Mailowo też sprawa została zbagatelizowania. Brakuje słów. Jeśli ktoś z czytających będzie liczył na zwrot, to niech nie liczy że otrzyma go według regulaminu ani że w ogóle go otrzyma. Bo póki co pieniędzy nie ma, a to podchodzi pod przestępstwo.