Opinia użytkownika: Klient_fGIP
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Zamówiłem pierścionek dnia 12 listopada 2020, z czasem wysyłki na stronie 8 dni.Przez całe 8 dni ze strony sklepu było 0 kontaktu, nie wiedziałem co się dzieje, po 4 sam upomniałem się, jednak reakcja nastąpiła 8. dnia. Dostałem informację, że ze względu na brak biżuterii w magazynie, realizacja zamówienia opóźni się. Na stronie w tym dniu wciąż widniała informacja o 8-dniowej dostawie. Następnego dnia uległa ona zmianie na 14 dni, jednak tylko na 2 dni, gdy to informacja o 8-dniowej wysyłce pojawiła się i wisi do teraz! Po wielokrotnym kontakcie ze sklepem, dostałem tyle sprzecznych informacji na temat mojego zamówienia, że nawet nie wiem od czego zacząć... Zależnie od konsultanta miałem odpowiedź, że produkt, owszem, jest, ale sprowadzenie do magazynu centralnego opóźnia się z niewiadomych przyczyn, inny powiedział, że nie ma tego pierścionka na stanie, jeszcze inny, że muszą go sprowadzić ze stacjonarnego sklepu i ich zamknięcie jest powodem opóźnień, a następny, że nie jest to prawda, gdyż sklep a magazyn przy nim to dwie różne rzeczy i te drugie ciągle pracują. Na zwrot pieniędzy musiałbym czekać do 2 tygodni, więc wciąż jestem skazany na brak konkretnych terminów. Po dzisiejszym kontakcie z infolinią, dostałem informację, że właściwie to nikt nie jest mi w stanie udzielić jakiejkolwiek informacji na temat mojego zamówienia, tak jakby cały sklep był jedną wielką czarną skrzynką i nie było możliwości kontaktu z osobą odpowiedzialną za wysyłkę lub sklepem. Szczerze mówiąc, mam wrażenie że każdego dnia konsultanci losują "tekst na dziś" i następnie powtarzają go klientowi, ale niedorzecznym jest dla mnie fakt braku informacji skąd będzie wysłany mój produkt, tak jakby realizacja zamówienia nawet się jeszcze nie zaczęła. Sprawdzając na stronie internetowej dowiedziałem się, że w kilku sklepach w okolicy pierścionek jest dostępny, mam nadzieję że sklep pozwoli odebrać mi go osobiście, gdyż "zabawa " w wysyłanie nie ma tutaj raczej większego sensu.