Opinia użytkownika: Klient_lrS2
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W dniu 02 grudnia 2020 około godziny ósmej rano robiłem zakupy w Biedronce przy ul. Kąkolewskiej w Lesznie woj. Wielkopolskie. Oprócz innych zakupów chciałem zakupić 2 butelki wina Gruzja w promocji kup dwie butelki po 14.99. Niestety na półce była tylko jedna butelka, którą zabrałem i udałem się do trzech pań (pracownic sklepu) z pytaniem czy nie ma przypadkiem na zapleczu drugiej takiej samej butelki wina ? Bez żadnego sprawdzenia odpowiedziano mi, że nie ma. Spytałem to w jaki sposób mam kupić to wino w promocji i czy za jedną butelkę mogę zapłacić cenę promocyjną. Odpowiedziano mi, że nie ma takiej możliwości. Dopytałem czy może będzie dostawa tego wina jeszcze, usłyszałem, że nie wiadomo. Całą rozmowę prowadziła ze mną jedna z pracownic, spytałem czy ona jest kierownikiem tego sklepu. Oświadczyła mi, że jest z-ca kierownika. Być może bym na całą tą sytuację nie reagował gdyby to był sprzedawca. Jednak pokazany poziom obsługi klienta przez z-ca kierownika sklepu i w obecności dwóch innych pracowników szczerze mnie oburzył i zdenerwował. Zwłaszcza, że dzisiaj mija pierwszy tydzień gdy wróciłem do domu po poważnej operacji kardiologicznej w Poznaniu, a w sklepie nie było dużego ruchu. Mimo wszystko życzę Państwu jako firmie dużych obrotów na Święta i Pomyślności w Nowym Roku. Jerzy Ratajczak