Opinia użytkownika: Klient_dlRA
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Arogancka i nieprofesjonalna zachowanie w Sephorze Bonarka Kraków ze strony kierownika (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Sytuacja dotyczyła reklamacji pudru Huda Beauty. Pani kierownik nie dopuszczała do siebie że puder ciemnieje na twarzy i jest to wadą tego produktu . Nie chciała przyjąć reklamacji / rękojmi z tytułu ustawy Podstawa prawna: art. 556-576 § 1 Kodeksu cywilnego. Tylko z tytułu gwarancji. W ogóle nie dopuszczała do wiadomości że Ja jako klient mogę wybrać formę reklamacji chyba nie miała o tym pojęcia albo w Sephorze mają taki nakaz żeby nie przyjmować takich reklamacji... Dopiero gdy powiedziałam że zgłoszę to do PIH. Pani dopiero łaskawie powiedziała że jest skłonna dołączyć mój druk do druku gwarancyjnego Sephora.