Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_LdR4

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Chcę pozostawić tu opinię o VECTRA i o podejściu firmy do trudnej sytuacji klienta. Od 3 miesięcy prosiłam operatora, by zgodził się na bezkosztowe rozwiązanie ze mną umowy, głównie z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że zmuszona byłam do zmiany miejsca zamieszkania w Gdańsku na takie, gdzie z usługi VECTRA nie mogę korzystać z powodu braku zasięgu do świadczenia usługi TV i Internetu. Drugi powód, ważniejszy, że z uwagi na stan mojego zdrowia utraciłam pracę i drastycznie spadły moje dochody, a poza tym muszę podjąć długotrwałe, kosztowne leczenie. Prosiłam Zarząd Vectry także o ewentualne obniżenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Po kilkumiesięcznej korespondencji (m.in wysyłaniu moich zaświadczeń lekarskich dot. leczenia) otrzymałam odmowę pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby. Odmowę także o zastosowaniu jakiejkolwiek ulgi, rabatu, w abonamencie jaki opłacam nie korzystając z usług tego operatora. Jestem rozgoryczona i rozczarowana, że tak duży operator nie wziął pod uwagę mojej trudnej sytuacji życiowej. VECTRA nie jest partnerem dla swoich klientów. Wykorzystuje swoją pozycję silniejszego. Kochani, zanim podejmiecie decyzję o zawarciu z VECTRA umowy, zapoznajcie się z ofertą innych operatorów. Takich, którzy będą dla Was prawdziwymi, równorzędnymi partnerami.