Opinia użytkownika: Klient_iEnO
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Dzień dobry, W dniu 2020-11-27 poprosiłem sprzedawcę o tuner dvb-t obsługujący program TVP DOKUMENT .Sprzedawca pokazał mi dwa i zasugerował w/w bo to jest lepsza firma . Po zainstalowaniu i przeskanowaniu stwierdziłem ,że programu tvp dokument niema na liście programów . Następnego dnia odniosłem do sklepu w celu reklamacji . Sprzedawca stwierdził , że nie potrafię zainstalować i przyjął reklamację z uwagą ,że sprzęt nosi ślady użytkowania , obudowa jest porysowana i za ekspertyzę będę musiał zapłacić . Udałem się do kierownika sklepu w celu wyjaśnienia postępowania sprzedawcy . Kierownik nie stwierdził rys na obudowie następnie podłączył dekoder do instalacji ,przeskanował twierdząc ,że dekoder jest sprawny lecz w dalszym ciągu nie było programu DOKUMENT odpowiedział ,że wyśle do sprawdzenia . Z informacji uzyskanych w internecie stwierdziłem , stwierdziłem brak kompetencji sprzedawcy i kierownika sklepu ponieważ sprzedali mi towar niezgodny z umową bo nie obsługuje programu DOKUMENT . Z dalszych informacji z internetu w w/w temacie dowiedziałem się ,że otrzymałem dekoder DFB-T MPEG-4 ,który nie obsługuje tego programu . Właściwym tunerem do uzyskania w/w programu jest TUNER DVBT-T2/HEVC , którego w ofercie sklepu nie było . Stwierdzam , że z powodu braku kompetencji personelu i kierownika zostałem oszukany i wnoszę o zwrot pieniędzy . nr reklamacji 01/147534/2020 z dnia 28-11-202. || 02 12 2020 otrzymałem powiadomienie SMS Zgłoszenie reklamacyjne nr. 01/147534/2020 zostało zakończone Zapraszamy do salonu .. 05 12 2020 zgłosiłem się do salonu ,przez pół godziny szukano mojej reklamacji następnie otrzymałem otrzymałem informacje , że mieli podobną reklamacje i na pewno nastąpiła pomyłka i będę musiał jeszcze poczekać...