Opinia użytkownika: Klient_W2qF
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Chciałam kupić kalendarz adwentowy, który miał być prezentem. Zamówienie poprzez stronę internetową Douglas złożyłam 13.11.2020, płatność została wysłana przy zamówieniu przez Przelewy 24. Tydzień trwało potwierdzanie płatności mimo maili z mojej strony i kontaktu z infolinią. Potem otrzymałam nr przesyłki InPost do śledzenia. Przez kolejny tydzień sprawdzałam status przesyłki, który się do 25.11 nie zmienił (przesyłka przygotowywana przez nadawcę). Dzisiaj, czyli 25.11 dowiedziałam się z infolinii, że przesyłki nie nadano, bo Douglas postanowił zmienić formę dostawy z paczkomatu na kuriera, bo podobno przesyłka nie mieści się do paczkomatu (sic! - kalendarz adwentowy?). Wg informacji z infolinii, przesyłka nie została nadana kurierem, bo Douglas czeka na podanie adresu przesyłki, który przecież był podany na zamówieniu. Osobną kwestią jest to, że jeśli czekają na adres, to nie było z ich strony żadnego kontaktu w tej sprawie - zarówno mailowego jak i telefonicznego. Dzisiaj podałam adres i czekam na kuriera. Nie wiem, kiedy będzie. Generalnie - obsługa dramat, realizacja zamówienia - dramat. Informacje reklamowe podawane na stronie Douglas odnośnie czasów realizacji zamówień internetowych to zupełna fikcja. Równolegle zamówiłam kilka kalendarzy dla innych osób z rodziny z innych firm i już dawno przyszły. Serdecznie nie polecam!