Opinia użytkownika: Klient_lmwJ
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Zakupiłem płytę indukcyjną Whirlpool /w Media Markt Kraków, Zakopiańska 105/, a następnie usługę montażu. W trakcie montażu, okazało się, że kabel jest za krótki, a monterzy poinformowali mnie, że to na kliencie leży obowiązek posiadania odpowiedniego kabla /firma Whirlpool załącza kabel, ale są firmy, które tego nie robią/. Umówiona więc została kolejna wizyta. Następnego dnia udałem się do Media Markt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Kierownik poinformował mnie, że przy kolejnej wizycie monter będzie miał odpowiedni kabel. W umówionym dniu monter zadzwonił godzinę przed umówioną wizytą, ale poinformował mnie, że on nic nie wie o konieczności posiadania kabla, nadal twierdząc, że to nie do niego należy. W tej sytuacji odmówiłem montażu i ponownie udałem się do Media Markt Kraków, Zakopiańska. Finał, sprawy był taki, że kierownik z braku kontrargumentów po porostu wyparł się wcześniejszej obietnicy i z kwoty ok 256 zł potrącono 100zł. Po fakcie zadzwoniłem do dwóch losowych monterów w celu upewnienia się co do warunków instalacji. Każdy z monterów poinformował mnie, że posiada odpowiedni kabel /oczywiście do zapłaty, co jest dla mnie logiczne/, a usługa była nawet o 50 zł tańsza. Wnioski, zostawiam do indywidualnego przemyślenia. Ja nie polecam.