Opinia użytkownika: Klient_DAEP
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Witam, sklep, (Bielsko-Biała, Ul. Leszczyńska 20), który wybrałam to miało być miejsce docelowe odbioru mojego internetowego zamówienia, które złożyłam w firmie Douglas ( Warszawa, ul. Zajęcza 4). W związku z panującą pandemią i zamknięciem sklepu okazało się, że swojej przesyłki nie mogę odebrać. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie zapewniano mnie, że będzie zrobiony zwrot i będę mogła złożyć znowu zamówienie. Od 14 listopada do teraz dzwoniąc na infolinię ciągle słyszę, że już dziś będzie to zrealizowane. Do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe, chociaż tak mnie zapewniano. Jeżeli firma Douglas nie chce oddać mi pieniędzy to powinna oddać moje zamówienie. Niestety obsługa marna nie szanująca klienta. W dodatku dzwoniąc po raz kolejny na infolinię i podając numer zamówienia okazało się, że pod numerem mojego zamówienia były nagle dane innej osoby. Bardzo kiepska organizacja. Jeżeli będą tak traktować klientów i zamówienia to raczej z czasem mogą już ich nie mieć. Nikomu nie polecam firmy Douglas ani zamawiania przez internet. Polecam za to firmę Sephora, gdzie zamówienie złożone , zostało zrealizowane natychmiast , i w ciągu dwóch dni miałam swoje zamówienie. NIE POLECAM FIRMY DOUGLAS!!!!!!!!