Opinia użytkownika: Klient_GK9w
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Zakupiłem szafę Flex w BRW. Sama realizacja zamówienia poszła bardzo sprawnie, zgodnie z założeniami BRW powinno mieć gotowe komponenty z których składa szafę zgodnie z konfiguracją wskazana przez klienta. Kurierzy dostarczyli szafę do mieszkania. Co dziwne ułożyli paczki z meblami zaczynając od lustrzanych frontów. Na moje zdziwienie odparli ze tak samo to jest składowane na magazynie i nie ma się czego obawiać, szybko poprosili o podpis i wyszli. Niezwłocznie rozpocząłem składanie szafy. Jednak, gdy doszedłem do frontów z lustrem na froncie jeden z nich okazał się pęknięty. To oczywiście nie jest powodem mojej złej opinii, to się może przydarzyć. Jednak to z reklamacją był największy problem. Reklamację wysłałem już 24 sierpnia, z 3 razy musiałem się upominać zanim dostałem numer reklamacji. Po miesiącu dopiero dostałem informację że front mogę zutylizować. Za kolejne dwa tygodnie miałem otrzymać front. Wydawało mi się to sporym czasem skoro to front szafy Flex, której poszczególne standardowe elementy powinny być na magazynie. Jednak 6 tygodni mimo długiego czasu jest czasem bardzo słabym ale dopuszczalnym. Niestety fronty we wskazanym terminie nie dotarły. Następnie zadzwoniłem kolejny raz po miesiącu, gdyż nie było żadnych wieści czyli po dwóch miesiącach od złożenia zamówienia. Dostałem informację zwrotną, że producent nadal przygotowuje front. Dopiero po 3 miesiącach od zgłoszenia dostałem informację że front został przygotowany. Pomyślałem że nareszcie sprawa się zakończy, jednak to nie koniec. Dzwoniłem tam już 3 razy, za każdym razem Panie obiecują że już jutro ktoś się na pewno odezwie. Jednak BRW nadal nie kwapi się z wysyłką frontu mimo że zaraz upłyną dwa tygodnie od kiedy front jest gotowy do wysyłki i od tygodnia co dwa dni obiecują że pilnie zajmują się sprawą. Ponad 3 miesiące na dostarczenie standardowego elementu konfigurowalnej szafy to zdecydowanie za długo. Ciekawe czy zdążą do świąt...