Opinia użytkownika: Klient_EGuC
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Kurierzy DHL w Bielsku-Białej wybitnie lekceważą swoje powinności. Nigdy nie powiadamiają choćby za pomocą SMS-u o spodziewanym dniu dostarczeniu przesyłki. Nie uważają też za stosowne zadzwonić do drzwi mieszkania w bloku tylko ograniczają się do naciśnięcia guzika domofonu, który często bywa nieczynny z winy zaniedbań spółdzielni. Potem otrzymuję z DHL-u powiadomienie, że przesyłka powędrowała do jakiegoś punktu usługowego. Jestem chorą osobą samotną i nie wychodząca z domu, więc odebranie przesyłki gdzieś w mieście jest dla mnie niewykonalne. Po to płacę kurierowi aby mi artykuł dostarczył pod drzwi! Kiedy dziś zadzwoniłem do punktu, który okazał się być jakimś pseudo biurem podróży o nazwie Vadi-wschód przy ul Kowalskiej w Bielsku- Białej aby sprawdzić czy moja przesyłka tam dotarła - zostałem w sposób niezwykle bezczelny obrzucony inwektywami (mam "nie zawracać d**y pierdołami" bo oni się zajmują czymś innym. Jakim więc cudem tam trafiają przesyłki skoro nie można się o nie zapytać. Przyznam, że jestem zszokowany takim zachowaniem usługodawcy, który w końcu bierze za to pieniądze. Zadzwoniłem do sklepu internetowego o pomoc w odzyskaniu przesyłki. Zniecierpliwiona panienka stwierdziła, że to nie ich sprawa tylko DHL-u w Bielsku-Białej. Do samego DHL-u oczywiście nie sposób się dodzwonić, bo gada się pół godziny z automatem, z czego nic nie wynika, bo automat nagle przerywa połączenie! Koło się zamknęło. Przysiągłem sobie, że przenigdy nie skorzystam już z usług firmy DHL i będę ostrzegał wszystkich znajomych. O sprawie poinformuję Rzecznika Praw Konsumenta. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)