Opinia użytkownika: Klient_gTEo
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: Najgorszy sklep internetowy z jakim się spotkałam. Jakiekolwiek drogi kontaktu i wyjaśnienia sytuacji z zamówieniem prowadzą tylko do jednego numeru telefonu i kontaktu mail. Za każdym razem odbiera ktoś inny i od nowa orientuje się w sytuacji a odpowiedz i tak ciągle ta sama: „ skontaktujemy się z magazynem i wrócimy z informacja” po czym mija kilka dni i trzeba samemu dzwonić. W kwestii dostarczenia paczki kręcą i obciążają wina przewoźników po czym okazuje się że paczka jest u nich w magazynie i nikt nie wie czy i w ogóle wyjdzie. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki za opłacone i niedostarczone zamówienie i tez nikt nie wie kiedy i czy otrzymam ten zwrot. SZKODA CZASU I NERW NA TAK ŻENUJĄCA OBSŁUGĘ DUKA. Nie polecam !!!!