Opinia użytkownika: Klient_UfUK
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Mam bardzo mieszane uczucia: - zamówienie złożone w sobotę, już w poniedziałek rano otrzymało status "wysłane" WOW!!! - firma kurierska powiadomiła, że przesyłka została u niech zarejestrowana ale jeszcze nie została im przekazana, - wtorek wieczór - zamówienie ma nadal status "wysłane", kontaktu od firmy kurierskiej nie ma (czyli paczka nadal im nie przekazana), napisałam więc do konsultanta na czacie; - kontakt natychmiastowy, Pani bardzo uprzejmie wklejała mi wyuczone formułki. Poinformowała mnie np. że zamówienie wcale nie ma statusu "wysłane" tylko "w trakcie". Kiedy zaproponowałam, że wyślę jej screen, że jednak ma status "wysłane" odpisała mi "rozumiem, że Pani widzi co innego, jednak zamówienie nie jest jeszcze gotowe". Tak więc w tej trudnej sytuacji okazała mi zrozumienie :) to budujące. Na pytanie: kiedy dostanę zamówienie odpowiedziała "do końca tygodnia". To słabo bo miało być 2-3dni a więc termin mijał następnego dnia; - środa rano, dzwonek do drzwi, jakiś facet z paczką (nie kurier). Przesyłka dotarła. Mam więc mieszane uczucia. Z jednej strony zmieścili się w terminie, reakcja po mojej interwencji natychmiastowa więc brawo, ale komunikacja... no bardzo słabo, że nie umieli sprawdzić we wtorek wieczorem, że przesyłka będzie u mnie następnego dnia przed południem. Byłoby fajnie dostać maila, smsa czy chociaż powiadomienie na koncie hebe, kiedy paczka dotrze, choćby po to żebym na pewno była pod tym adresem.