Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Odwiedziłem, niestety, 24 listopada parę minut po 18 (Ostrobramska 73B - Warszawa). Parking niedoświetlony, tablice informujące o jakiejś firmie parkingowej - nieczytelne. Parkometr tylko przy jednym wejściu (są 3 wejścia do sklepu). W przedsionku ochroniarz liczący wchodzących - ani słowa o nowych zasadach parkowania przed sklepem. Po wyjściu - niespodzianka. Kartka za wycieraczką z zaproszeniem do uiszczenia opłaty dodatkowej, 95 zł. Na moje pytanie skierowane do ochroniarza - odpowiedź ledwie zrozumiała. Za to zapach - 3 metry alkoholu i wskazanie ręką na jedyny parkometr. Chyba sobie L-M przed Świętami nie robi dobrej opinii. Za zakupy zapłaciłem ponad 200zł. Wszystko udokumentowane. Życzę kierownictwu dobrego samopoczucia, nie licząc na odpowiedź.