Opinia użytkownika: Klient_lN0Q
Dotycząca firmy: SPAR
Treść opinii: Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam taki sklep, gdyż przebywam w kwarantannie i nikogo nie chciałam obciążać dodatkowymi zakupami specjalnie dla mnie. W miarę wcześnie dokonałam wyboru produktów i spokojnie czekałam na dostawę. W dniu dostawy zadzwonił do mnie pracownik z informacją, że nie ma pietruszki w doniczce - nie robiłam problemu i prosiłam o zamianę na rzodkiewkę - oraz, że nie ma wybranego przeze mnie kremu - tu prosiłam o jakiś inny. Dostawa była punktualnie, ale co się okazało: Nie było żadnego kremu, ogórków dwa razy więcej niż zamówiłam, serka mniej niż zamówiłam i hit dnia - zamówiłam 3 litry mleka, należność pobrano za 6 litrów, a nie otrzymałam ŻADNEGO! Złożyłam reklamację otrzymałam odpowiedź, że nie dostarczą mi tego produktu, mogę otrzymać zwrot pieniędzy. Jest następny dzień, zwrotu pieniędzy nie ma. Myślę, że nie będę korzystała z usług tego sklepu :(