Opinia użytkownika: Klient_WJEs
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Mimo zapłacenia za dodatkową usługę za podłączenie i ustawienie kanałów w telewizorze, Panowie montarzyści oświadczyli, że nie polecają podłączenie telewizora, bo jest zimny odbiorniki przy temp. +6 śr. Odpowiedzialam, że to chyba żart, bo ja mam zapłacone usługę. Byliśmy chyba ostatnimi klientami ok. godz. 21 i panom się już nie chciało tracić czasu. Ostatecznie w ciągu 2 min. pojawił się obraz, a Panowie sobie poszli. Okazało się, że telewizor nie został skonfigurowany z dekodetem i możemy oglądać tylko telewizję naziemną. To jest skandal, jak można tak traktować klientów i pobierać opłatę za usługę w wysokości 79 zł. Zgłosiłem skargę i prośbę o zwrot za opłacona usługę, ciekawa jestem czy dostanę odp.