Opinia użytkownika: Klient_43aC
Dotycząca firmy: Eurofirany
Treść opinii: Oczy same mi się śmiały do monitora jak oglądałam firany w sklepie internetowym. Szukałam tańszej wersji, wiadomo jakie czasy. Są!!! Mogę nawet pozwolić kupić sobie cztery, będę miała wreszcie komplet i jeszcze odliczę procent z kodu rabatowego, zrobiłam to i od razu przelałam odpowiednią kwotę - był to poniedziałek. Następne dni wyczekuję informacji i nic. W czwartek nie wytrzymałam i dzwonię pod wskazany numer, jestem dziewiąta, do momentu połączenia mija pół godziny. Odbiera Pani i po uzyskaniu potrzebnych danych informuje mnie, że niestety tych firan nie ma na stanie i nie ma możliwości załatwienia ich w innych oddziałach. Pytam się więc po co podaję swój email, telefon skoro nie mam informacji zwrotnej o towarze za który zapłaciłam. Usłyszałam, że mogę czekać do 04 grudnia ewentualnie zostaną mi zwrócone pieniądze. Po chwilowej dyskusji zdecydowałam się na zwrot pieniędzy. Mija kolejny dzień i ani emaila ze słowem magicznym ,,przepraszam" i może z jakąś propozycją, i ani pieniędzy na koncie - nie działa to w dwie strony - ja muszę od razu zapłacić, ponieważ zmówienie nie będzie zrealizowane - sklep natomiast nie musi. Nie polecam takiej obsługi, a przede wszystkim brak lojalności wobec klienta i zachęty do dalszych zakupów.