Opinia użytkownika: Klient_mkJN
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: W dniu 27.09.2019 dokonałem wpłaty gotówką zaliczki za imprezę. Natomiast dokument podróży otrzymałem w dniu 28.09.2019. W związku z pandemia zwróciłem o zwrot zaliczki. W wniosku do profilu zaufanego podałem datę podpisania umowy. Natomiast Itaka w wniosku podała datę przyjęcia gotówki. W związku z rozbieżnościami nie jestem w stanie otrzymać zwrotu zaliczki Kilkakrotnie kontaktowałem się telefonicznie z Itaka i funduszem zaufanym. Fundusz twierdzi, że to Itaka powinna skorygować datę jaką jest na umowie a nie jaką jest na kwicie przyjęcia zaliczki. Itaka twierdzi że to fundusz powinienem skorygować datę. Sprawa jest zawieszona i trwa już ponad miesiąc bez rozstrzygnięcia . Przyjęcie zaliczki nie było problemu a zwrot jej jest ze strony decydentów niemożliwy.