Opinia użytkownika: Klient_xeZ1
Dotycząca firmy: Klinika weterynaryjna VETKA
Treść opinii: Powodem tak niskiej oceny tego miejsca jest paniusia z recepcji. Wczoraj była inna, sympatyczna osoba i wszystko odbyło się jak należy, pies został zdiagnozowany, zbadany, dostał zastrzyk oraz zalecenie pojawienia się dzisiaj po 18:00 na wizycie kontrolnej. Ma miejscu okazało się, że czas oczekiwania wynosi ponad 40 minut, bo jest dużo pacjentów. Ok, byłyśmy gotowe czekać. Paniusia poprosiła nas ma zewnątrz, bo w poczekalni było zbyt dużo osób. Zapytałam czy mam wyjść z chorym psem (powiększone węzły chłonne, reaktywna krtań i tchawica), dowiedziałam się, że jeżeli przyjechałam samochodem, to tam mogę czekać, a ona zadzwoni jak zwolni się miejsce w poczekalni. Zadzwoniła. Ponad godzinę później... Byłam już wtedy w domu, po przesympatycznej wizycie w lecznicy przy ul.Śreniawitów (5 minut autem od Vetki) również całodobowej. Pies został przebadany od początku, także otrzymał zastrzyk oraz lekarstwa na kolejne 2 dni do samodzielnego podania w domu a także tabletki na podniesienie odporności (60 sztuk) i za wszystko to zapłaciłam 30% mniej niż w Vetce. Od dzisiaj, jeżeli tylko zaistnieje potrzeba skorzystania z wizyty w lecznicy całodobowej, Vetkę ominę i pojadę znowu na Steniawitów. W sumie może powinnam paniusi z recepcji być wdzięczna?