Opinia użytkownika: Klient_UCf3
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Zleciłem obszycie wykładzin Komfort Warszawa Mineralna 3. Niestety ale nie potrafią tego robić, zepsuli ponad 80m obszycia. Obszycie niskiej jakości - niechlujnie, nierówno, zygzakiem, bez naciągnięcia żyłki trzymającej nić obszycia właściwego. Uważam, że przyczyną niskiej jakości jest: niewłaściwe ustawienie maszyny obszywającej, która nie naciągała w odpowiedni sposób żyłkę trzymająca nić właściwą obszycia i/lub niewłaściwy dobór żyłki naciągającej nić właściwą obszycia, która rozciągała się a przy większym naciągnięciu możliwe, że pękała by przy tym rodzaju wykładziny (jej bazy/osnowy). Brak kompetencji pracownika realizującego usługę obszycia. Dysponuję zdjęciami tego partactwa po 8 zl/mb. Reklamację odrzucili twierdząc, że to nie wpływa na użytkowanie ani na efekt wizualny ponieważ zgłoszone nieprawidłowości tylko zostały stwierdzone od strony spodniej wykładziny - śmiech na sali. Nie naciągnięta odpowiednio żyłka trzymająca obszycie pogarsza jakość i trwałość tego obszycia. Ciekawe podejście tego czego nie widać może być zepsute, czyli jak dywan będzie zaplamiony lub podarty lub pocięty lub poszarpany od spodu to taki dywan jest dla nich pełnowartościowy - KPINA Z KLIENTA. Z takim podejściem sklep należy omijać z daleka - CAŁKOWICIE ODRADZAM. JEDNYM ŚŁOWEM PARTACZE OBSZYWANIA WYKŁADZIN!