Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Robiłam dzisiaj zakupy w sklepie Rossmann ale już od samego wejścia do sklepu zostałam w sposób mało kulturalny potraktowana przez pana z ochrony. Wchodziłam z dzieckiem, który kończył jeść hot doga (trzymał w raczce ostatni kawalek) na to bardzo niemiły pan z ochrony w sposób arogancki i głośnym tonem wyprosił mnie ze sklepu. Gdy po chwili wrócilismy robić zakupy przy kasie kolejna niespodzianka. Panie nie wiedzą jak ma klient zapłacić skrabonka rossmann. Dzisiaj to była już 3 pani z tego sklepu , która nie wiedziała jak to się robi. Kilka dni temu kasjerka i asystentka tez nie wiedziały jak zapłacić. Wiedza jaką mają pokazuje, że wymagają dodatkowego szkolenia obslugi na kasie bo wprowadzają w błąd, że nie mozna płacić poprzez aplikacje