Opinia użytkownika: Klient_CQdf
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Dnia 2.10.2020 zamówiłam na stronie internetowej BRW towar z dostawą do sklepu partnerskiego. Realizacja zamówienie ( inf. ze strony) miała nastąpić w przeciągu 5 dni. Już w emailu potwierdzającym zamówienie podano mi znacznie dłuższych termin realizacji, ale nie aż tak długi, w jakim zamówienie finalnie zrealizowano.. Towar doszedł do punktu odbioru czyli sklepu partnerskiego dopiero po 2 monitach u producenta w dniu 17.11.2020. (Ponad półtora miesiąca od założenia zamówienia) Podczas drugiej, monitującej rozmowy telefonicznej (infolinia producenta) konsultant nieuczciwie informował mnie, że to sklep odpowiada za realizacje tego zamówienie, a nie producent. Podkreślam - nie zamawiałam towaru w sklepie partnerskim , a na stronie internetowej BRW (w sklepie internetowym BRW) . Jedynie odbiór miał nastąpić w sklepie partnerskim.. Konsultant uparcie, nieuczciwie twierdził, że nie producent a sklep odpowiada za realizacje tego zamówienie, bo cyt.: " jest sprzedawcą" Gdy zarzuciłam konsultantowi, że wprowadza mnie w błąd, zagroził mi rozłączeniem się. Dodam tylko, że podczas pierwszej monitującej rozmowy z konsultantką infolinii BRW dostałam jasną odpowiedź, że wydłuższa się czas realizacji mojego zamówienie, bo zamówiony towar nadal jest w produkcji. Wtedy nie usiłowano zrzucić winę na sklep będący jedynie punktem odbioru towaru, tak jak to zrobił konsultant w czasie drugiej monitującej rozmowy. Nie wiem jaka jest polityka firmy w wyjaśnianiu przyczyn zdecydowanego przedłużania się realizacji zamówienia, ale zatrudnianie konsultantów podających kłamliwie informacje na pewno nie podnosi zaufania do tej firmy. Oświadczam, że był to mój ostatni zakup w RBW