Opinia użytkownika: Klient_niAI
Dotycząca firmy: Pandora
Treść opinii: Czuję się oszukana i lekceważona prze firmę Pandora. Od kwietnia staram się kupić pełnowartościową bransoletkę Reflexions. Napisałam staram się, bo zakupioną przeze mnie bransoletkę otrzymałam połamaną (nie z przyczyn transportu). Zareklamowałam. Od tamtego czasu przez kolejne 4 miesiące zwodzono mnie, że bransoletka już jest przygotowana i będzie wysłana następnego dnia. Nigdy jej nie otrzymałam. Po kolejnych telefonach zwrócono mi pieniądze. Zamówiłam ponownie bransoletkę i zrobiłam to tylko dlatego, że wraz z pierwszą bransoletką, kupiłam koralik i nie mogłam go już zwrócić. Bransoletka ponownie przyszła uszkodzona. Nie spodziewałam się takiego bubla za taką kasę (730 zł). A może w sklepie internetowym tylko takie sprzedają i liczą na to, że nikt nie będzie ich reklamował. Ponownie od 3 dni próbuje się skontaktować z kimś decyzyjnym, ale jedyne na co ich stać to: „przepraszam, nie możemy Pani z nikim połączyć, sprawa zostanie przekazana dalej”. Nie szanują klientów! Nie polecam i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.