Opinia użytkownika: Klient_I8ac
Dotycząca firmy: Intimissimi
Treść opinii: Chciałam państwa przestrzec przed sklepem w Galerii Krakowskiej, obsługa gra na zwłokę , reklamacja piżamy mojego męża trwa od 1 września pięć tygodni , przed zamknięciem galerii handlowych w związku z pandemia , nie otrzymałam pieniędzy .Na 1 dzień przed zamknięciem galerii otrzymałam telefon od kierowniczki sklepu , która poinformowała mnie żebym nie przynosiła pisma z wezwaniem do zapłaty do sklepu , ponieważ w poniedziałek otrzymam środki na konto od tego czasu minął kolejny , tydzień brak środków na moim koncie brak kontaktu z kimkolwiek. Zastanawiam się tylko kto rekrutuje tych ludzi do pracy , to są młode dwudziestokilkoletnie dziewczyny, gdzie jakość obsługi powinna być genialna, zastanówcie się państwo rekrutując osoby do pracy kogo zatrudniacie! Oczywiscie nie zamierzam zostawić tej sprawy wlasnemu tokowii posu poruszę ją w postaci Skargi w urzędzie ds. konsumenta. Zamknięcie punktów stacjonarnych grubo po przekroczeniu terminu reklamacji i zasłanianie się Koronawirusem to nie jest rozwiązaniem sprawy i nikt się już na to w Polsce nie nabiera. Poza tym napiszę maila do centrali Intimissimi w jaki sposób pracownicy sklepu rozpatrują reklamacyjne wnioski. Bo nie są uczeni w marketingu oszukiwania klienta! Jedna wielka żenada. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)