Opinia użytkownika: Klient_p0IZ
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Często robiłam tam zakupu. Od małych rzeczy po większe. Jednak dziś to się zmieni. Kupiłem dźwi i futryny. Nie do końca się znam bo niye muszę. Pomógl ni pracownik. Dobraliśmy pasujące. Przy kasie zapytałem czy można zwrócić jak coś usłyszałem że są tylko wymiany ok rozumiem. W domu po rozpakowaniu towaru okazało się że dźwi nie pasują do tych kupionych razem futryn. Więc pojechałem wymienić. Jakie było moje zaskoczenie gdy powiedziano że dźwi nie wymienia bo nie ma FOLII (steropian był i dałem swoją folie). Pytając jak miałem spr czy pasują bez odpakowania u słyszałem ze wszystko jest opisane na dźwiach. Pytając co mam zrobić powiedziano mi - kupić drugie. ( w myślach odrazy pomyślałem że na pewno nie tu). Nie rozumiem takiej polityki sklepu. Przez kawałek głupiej folii nie chcieli wymienić nawet ze mna gadać po prostu pracownik poszedł w swoją stronę. Nie mile zachowanie i traktowanie jak głupiego. Więcej nic tam nie kupię bo starach ze znowu nie trafię i będzie trzeba wydać pieniądze.