Opinia użytkownika: Klient_U5LB
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Podczas reklamacji wcześniej zakupionego złotego łańcuszka w sklepie "Yes" poprosiłam sprzedawcę o pokazanie kilku par kolczyków. Już przy pierwszym kontakcie z ekspedientką poczułam się dość niekomfortowo widząc brak uśmiechu i dość lekceważący stosunek. Mimo wszystko postanowiłam dać drugą szansę Pani, która mnie obsługiwała. Podczas próby przymierzenia kolczyków miałam problem z ich zapięciem na uchu, ekspedientka kompletnie nie zaoferowała pomocy, będąc obojętną. Opisując mniej więcej jakimi modelami jestem zainteresowana licząc na jakiekolwiek propozycje, Pani stwierdziła , że wszystko jest wystawione.... Widząc brak zainteresowania ekspedientki moją osobą, czując iż moja osoba i pytania są uciążliwe, postanowiłam wyjść i już tego sklepu nie odwiedzać. Uważam, iż dla potencjalnego klienta najważniejsze na początku jest pierwsze wrażenie , postawa i nastawienie sprzedawcy, który powinien zaprezentować najwyższy standard obsługi w celu pomyślnej sprzedaży usługi czy produktu. Ekspedientka już na samym początku nie zrobiła dobrego wrażenia, po czym nie wykazała się również żadnymi kompetencjami ani zaangażowaniem.