Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Stoldrew
Treść opinii: Obsługa do momentu zakupu(zapłacenia) wręcz wzorowa. Niestety po zakupie już tak nie jest, drzwi(kilka sztuk) z ościeżnicami zamówione, czas oczekiwania do trzech tygodni. drzwi są do odbioru po czterech tygodniach. No ok wiadomo covid itp, każdy ma prawo nie wyrobić się w terminie. Drzwi odbieram, przywożę do domu własnym transportem ot wiadomo kurier to i koszt i potem niepotrzebne problemy w razie uszkodzenia. Już same ościeżnice perfekcyjnie wykonane nie zostały no ale jakość w parze z ceną jak to mówią. Po rozpakowaniu skrzydeł niestety reklamacja. Firma wymaga zgłoszenia meilowo, ot znak naszych czasów bo i szybko i bez kosztów. Czekamy tydzień, czekamy drugi iii dzwonimy bo bez odzewu (firma do dnia dzisiejszego nie raczyła odpowiedzieć na reklamację), Pani informuje , że reklamacja załatwiona i, że drzwi dostaniemy ale problem z transportem i musimy odebrać. No jaja sobie robią toć pudełko zapałek, do kieszeni i jadę. Własny transport nie oznacza, że darmowy tez musiałem za niego zapłacić. W rezultacie zostaje na tym, że przywiozą. Po kolejnych telefonach wreszcie są drzwi ale nie ma ich kto przywieźć, bo klient zapłacił to można go hm.. no wiadomo co. Póki co czekamy ....... :( Polskie firmy i polskie produkty - tak jestem za, musimy wspierać nasz rynek ale eliminujmy tandetę z naszego rynku, toć czasy komuny mamy daleko za sobą tera obowiązują(chyba nie wszystkich) standardy europejskie.