Opinia użytkownika: Klient_zf7d
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Opiszę pokrótce swoją historię. We czwartek 5 listopada 2020 kupiłem w sklepie Euro AGD przy centrum handlowym w Markach pralkę . Za całe 1600 zł jedną z najdroższych jeśli chodzi o model odgórnie ładowany , opłaciłem do tego jak przypuszczałem pełny pakiet wraz z wniesieniem , podłączeniem i zabraniem starej pralki. W piątek następnego dnia pralkę przywieźli i kazali mi sobie ją zabrać samemu spod klatki. Okazało się , że w sklepie ktoś się pomylił i owszem zapłaciłem do pakietu usługi ale jako pakiet zawężony, czyli tylko dowózkę -:). W związku z powyższym wielce zdziwiony poinformowałem Panów , że nie odbiorę pralki ponieważ po pierwsze sam jej nie wniosę, nie mam jej gdzie postawić bo nie zabiorą mi starej i że w sklepie ktoś się pomylił. Pralkę bez odbioru i mojego podpisu zabrano z powrotem. Pojechałem z małżonką do sklepu niezwłocznie tego samego dnia złożyć reklamację lub dopłacić do usługi wniesienia, podłączenia i zabrania starej. Proste prawda ??!! Ano nie. Bo otworzono owszem nowe zlecenie nr M1/ZAM/2020/1862658 bo do starego podobno się nie da , na pakiet max niestety z kolejną dopłatą za transport bo nie można bez. Ok, zapewniono mnie że mi zwrócą jak uruchomią sklep po przerwie covidowej. Więc ponownie ustalono termin usługi i dostawy na dzisiaj tj 09.11.2020. A teraz najmocniejsze : przyjeżdża ekipa z pustym wózkiem i zabiera starą pralkę ale nie przywożą nowej zdziwieni gdzie jest nowa pralka którą mają podłączyć !! -:). Podaję zlecenie numer ZAM/2020/1852913 czyli za pralkę. Sprawdzają i ... nie ma takiego zamówienia w ich realizacji. Takiej sytuacji niestety i takiej opcji wydarzeń nie przewidziałem. Po godzinie oczekiwania na infolinię złożyłem reklamację o zwrot pieniążków za pralkę którą mi nie dostarczono wraz z opłaconą usługą oraz połowę kwoty za usługę której nie wykonano. Cyrk to mało powiedziane. Złożyłem reklamację nr 8000159501 i mam czekać cierpliwie na telefon. Do 30 dni !!!. Bez pralki nowej i starej którą chociaż jakoś bym tam przez ten czas jeszcze poużywał. Dlatego nie mogę ocenić pralki bo jej po prostu nie mam natomiast mam zamiar wyżalić się na Euro AGD. Bo nie spodziewałem się po tej firmie takiego cyrku. Kupiłem przez cały swój okres istnienia tej firmy na rynku a mam nie mało lat kilka drogich rzeczy. Telewizory nie tylko dla mnie , komputer i inne . I nigdy nie zdarzyło mi się doczekać takiego blamażu ze strony firmy Euro AGD. Oczywiście ja już nie chcę tej pralki, złożyłem reklamację o zwrot kosztów a dlaczego ? Ano dlatego że tak się stało jak się stało plus przypuszczam ,że nawet jak by mi przywieźli wreszcie moją nową pralkę po rozpatrzeniu reklamacji o jej niedostarczeniu - to nie miałby mi już tej pralki kto wnieść i podłączyć czyli dokończyć drugiego zamówienia nr M1/ZAM/2020/1862658. Skomplikowane - prawda ? To brzmi śmiesznie , to komedia Barei tyle że nie dla mojej żony chcącej prowadzić normalny tryb życia używając minn pralki. Nie mam zamiaru pozostawić tej sprawy tak sobie. Opiszę (przekopiuję) ten tekst wszędzie gdzie się da, na fora, na fb , i złożę swoją opinię do UIKK. Nie mam ochoty na współpracę z tą firmą, nic tam więcej nie kupię i nie polecam jej od dziś. Mnie stać na zakup nowej pralki w tej chwili przez internet bo inaczej się nie da przy szalejącej epidemii i poczekać na zwrot pieniążków których nie wiem czy i kiedy otrzymam. Ale co by było gdyby trafiło na kogoś kto jest w potrzebie, potrzebuje tego sprzętu wręcz do życia , do egzystencji. Wstyd. Dariusz Woronowicz Warszawa