Opinia użytkownika: Klient_dWEC
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: 3 lata temu zakupiłem zmywarkę Whirlpool. Zachęcony przez pracownika sklepu wykupiłem też przedłużona gwarancję, w formie Gwarancja Plus. Niestety w zeszłym tygodniu zmywarka uległa uszkodzeniu i bez wahania zadzwoniłem do Media Markt aby skorzystać z dodatkowo wykupionego ubezpieczenia. Okazało się jednak, iż mimo zapisu w Umowie, że serwisant od momentu zgłoszenia wady do usunięcia jej ma 48h, Pani zaproponowała mi termin naprawy po tygodniu. Po licznych próbach podjęcia kontaktu udało się dodzwonić i usłyszeć, że nikt nie jest w stanie dotrzymać terminów umowy, nie jest w stanie napisać mi wiadomości mailowej, że warunki Umowy zostaną dotrzymane bądź nie, nie jest w stanie zadośćuczynić mi za niewywiązanie się z Umowy i nikt nie jest w stanie rozwiązać mojej sytuacji. Jak dla mnie to czyste matactwo. Poziom Obsługi Klienta jest poniżej wszelkiego poziomu- brak możliwości uzyskania rekompensaty w sytuacji kiedy Media Markt nie wywiązuje się z Umowy jest żenującą sytuacją kiedy kolokwialnie mówić firma żeruje na swoich Klientach. Nie zgadzam się na tak nieuczciwe praktyki i zbywanie mnie jako konsumenta. Nie polecam nikomu. Szkoda nerwów i pieniędzy. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)