Opinia użytkownika: Klient_PXLJ
Dotycząca firmy: Eurofirany
Treść opinii: Zafascynowana aktualną ofertą sklepu złożyłam zamówienie na kilka produktów. Ceny firan i zasłon niestety delikatnie przekraczały mój budżet w danym miesiącu więc widząc, że jest promocja i raty 0% składam szczęśliwa zamówienie. Zamówienie złożone chcę wypełnić wniosek ratalny i co się dzieje? Wyrzuca błąd. Od razu w kolejnym dniu roboczym dzwonię na infolinię z prośbą o pomoc na co dostaję odpowiedź od konsultantki, że muszę sobie złożyć zamówienie nowe bo nie ma opcji ponowienia wniosku. Pracuję w sklepie internetowym i wiem, że taka opcja jest :) Powiedziałam konsultantce, że trochę to niemożliwe dla mnie do zrobienia ponieważ była promocja a teraz jej nie ma na co dostałam tylko odpowiedź, że jest jej przykro. Formułka standardowa, a rozwiązania dla Klienta brak. Skoro oferujecie Państwo możliwość zakupu na raty to ją Klientowi umożliwcie. Przez formularz kontaktowy brak odpowiedzi, trzeba się o nią upominać. Później wszystko ok, ale niestety niesmak zawsze pozostaje i opinia o sklepie również ulega zmianie..